عزیزا....سیفی در پیامی آغاز سال تحصیلی 93-92 و بهار تعلیم و تربیت را به جامعه فرهنگی ،‌ دانش آموزان و اولیاء آنان تبریک گفت.

عزيزا...سيفي در این پیام  با بیان اینکه آغاز پاییز در مهر ماه همزمان با بهار تعلیم و تربیت می باشد آورده است : اول مهر و آغاز سال تحصیلی نوید بخش این مطلب است که باید با همدلی ، عطوفت ، ایثار و مهربانی در راه اعتلای هر چه بیشتر میهنمان قدم برداریم.

فرماندار با اشاره به اینکه از دیرباز از مدرسه به عنوان خانه ی دوم هر دانش آموزی یاد می شود افزوده است : نظام تعلیم و تربیت از ارکان اصلی هر جامعه به شمار می رود  و در توسعه و پیشرفت هر کشوری تأثیرگذار است.

رئیس شورای آموزش و پرورش اضافه نموده است : بی شک تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس که یادآور افتخارات، شهامت ها و ایثارگری های رزمندگان به ویژه جامعه فرهنگی کشورمان است به می تواند پیامی دوباره در زمینه دفاع از آرمان‌های امام بزرگوار از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

سيفي در پايان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و فرارسيدن بهار تعليم و تربيت به معلمان، دانش آموزان و خانواده هاي آنها، از خداوند متعال توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری مسألت نموده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا